15 februari, 2009

Gossip Girl har TV:s snyggaste killar

Jag har utsett ungdomsserien "Gossip Girl" till den TV-serie som just nu har de absolut snyggaste killarna. Jag har följt serien ett bra tag och jag slogs från början av hur heta de manliga skådespelarna är. Andra serier som har många söta killar är "90210" och "One Tree Hill".

"Desperate Housewives" förlorade sina enda hunkar när Josh Henderson och Jesse Metcalfe slutade så de kom inte med på min lista. Mina favoriter från "Gossip Girl" kan ni se här nedanför i ett litet kollage: Ed Westwick som styggingen Chuck, Chace Crawford som sockersöta Nate, Connor Paolo som homosexuella Eric och Penn Badgley som författaraspiranten Dan.

I mitten ser ni John Patrick Amedori som spelar Serenas nya konstnärspojkvän Aaron. De är så söta att jag nästan får tandvärk. Vem är din favoritkille i "Gossip Girl"?



Foto: The CW Network