24 februari, 2009

Linda Rosing kunde ha dejtat bög

I dag hade Linda Rosings nya TV-serie "Den Rätte För Rosing" premiär. Jag tycker att programmet verkar lovande även om jag inte är så säker på att dokusåpor är det bästa knepet för att hitta kärleken. Programmet fick mig att tänka på en rätt komisk sak som hände mig för flera månader sedan. Jag fick då ett mail på Facebook från en man som arbetade med programmet. Han sa att han sett min klubb tillägnad Linda och frågade om jag skulle kunna tänka mig att dejta henne i TV.

Jag svarade att jag kände mig smickrad av erbjudandet men att jag nämligen råkar vara homosexuell. Så kan det gå. Jag kunde ha dejtat Linda Rosing i TV minsann. Jag undrar om vårt förhållande skulle få lika mycket uppmärksamhet som kronprinsessans.

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com