10 mars, 2009

Topplistan - Februari 2009

1. Man Meadow - Love Is Gonna Get You
2. Lili & Susie - Oh Mama (U.S. Mix)
3. Christina Aguilera - Genie 2.0
4. Lili & Susie - Okey, Okey! (English Version)
5. Britney Spears - If U Seek Amy
6. Lili Päivärinta - Could Never Blame You
7. Pernilla Wahlgren - Crashed & Burned
8. Tiffany - I Think We're Alone Now
9. Lili & Susie - Stay (Club Mix)
10. Pay TV - Top Model
11. Christina Aguilera - Keeps Gettin' Better
12. Britt Dahlén - Love Me Forever
13. Sandra - In The Heat Of The Night
14. Man Meadow - Viva La Musica (SoundFactory Club Anthem)
15. Britney Spears - Phonography
16. Mandy Smith - Positive Reaction
17. Lena Philipsson - Det Nya Europa
18. Lili & Susie - Let Us Dance Just A Little Bit More
19. Pernilla Wahlgren - Are You Ready
20. Tone Norum & Tommy Nilsson - Allt Som Jag Känner
21. Pay TV - Stupid Blonde
22. Lili Päivärinta - Slow Beat
23. Velvet - Déjà Vu
24. Pernilla Wahlgren - Don't Say Goodbye
25. Army Of Lovers - Candyman Messiah
26. Rock Candy - Teach Me How To Rock
27. Sweet Sensation - Love Child (Love Version)
28. Carolina Gynning - Guld
29. Lili & Susie - Candy Love
30. Sabrina - Sexy Girl

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.