31 mars, 2009

En rätt innehållslös dag

Det har varit en rätt tråkig dag i dag, men elak som jag är tänker jag ändå blogga och tvinga på er mina små vardagsbetraktelser. Det hände nästan ingenting på jobbet vilket gjorde att tiden kröp förbi. Efter jobbet hade jag dock ett väldigt givande samtal med en god vän, och så började jag skriva på två nya låttexter, så helt värdelös har dagen inte varit. Men inte heller motsatsen.

När dagarna är tråkiga försöker jag roa mig med småsaker, som att till exempel planera vilka skivor och filmer jag ska köpa framöver, eller att sortera min filmsamling. Oj, på tal om shopping så kom jag precis på att jag glömde bort att lista vad jag shoppade för något förra månaden. Så här kommer en liten lista, alltid roar det någon. Jag ber om ursäkt för att detta blogginlägg inte blev så innehållsrikt, men man kan ju inte vara på topp varje dag. Har ni haft en roligare start på veckan än jag? Skriv och berätta!

Mina senaste inköp:

Alcazar - Disco Defenders (2 CD, 2009)
April Fool's Day (2008 Remake) (DVD, 2008)
Bodies Without Organs - You're Not Alone (CD-maxi, 2009)
Bodies Without Organs - Pandemonium - The Video Collection (DVD, 2008)
Esther Shapiro - Dynasty: The Authorised Biography Of The Carringtons (Bok, 1987)
Five Star - There's A Brand New World (CD-maxi, 1988)
Gathania - Get It Out (CD-maxi, 2009)
He-Man: Masters Of The Universe (DVD, 1987)
Herrskap Och Tjänstefolk - Säsong 2 (DVD-box, 1973)
Joan Collins - Second Act (Bok, 1996)
Laguna Beach - Säsong 3 (DVD-box, 2006)
Lili & Susie - Nu Och Då - Det Bästa Med Lili & Susie (CD, 2009)
Lili & Susie - Show Me Heaven (CD-maxi, 2009)
Mord Och Inga Visor - Säsong 2 (DVD-box, 1986)
Mumien (DVD, 1999)
Måns Zelmerlöw - Hope & Glory (CD-maxi, 2009)
Nord Och Syd - Säsong 3 (DVD-box, 1994)
One Missed Call (DVD, 2008)
Prom Night (2008 Remake) (DVD, 2008)
Sanna Nielsen - Stronger (CD, 2008)
Selena (DVD, 1997)
The Eye (DVD, 2008)
Velvet - The Queen (CD, 2009)

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com