13 mars, 2009

Jävla skitväder!

Jag brukar vanligtvis gilla alla årstider men nu är jag så otroligt trött på denna evinnerliga kyla och all snöslask! Jag vill att det ska bli vår på riktig. Jag behöver sol och ljus för att fungera. Man blir ju inte direkt gladare av detta skitväder! Jag har i alla fall kommit igång med skrivandet igen vilket hjälper till att fördriva tiden. Jag skriver för fullt på ett av alla mina bokprojekt. Jag älskar att få skapa karaktärer och egna världar för att sedan hitta på intriger och ge liv åt dem! Jag borde verkligen få skapa en egen såpopera på TV.

Nu ser jag fram emot en lugn och skön helg. I kväll ska jag se på skräckfilm med Angie igen, det är ju faktiskt fredagen den 13:e i dag, och i morgon blir det final av Melodifestivalen. Har jag tur kanske solen kikar fram också. Ha en underbar helg!

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com