30 mars, 2009

Varuhuset och Lady GaGa

Åh, jag längtar tills jag får lön! Då tänker jag direkt beställa säsong ett av 80-talssåpan "Varuhuset". Jag har väntat i flera år på att detta kitshiga mästerverk ska släppas på DVD. Även nya säsonger av "Dallas", "Dynastin", "Melrose Place", "Beverly Hills 90210" och "Knots Landing" kommer på DVD under april. Kan det bli bättre för en såpanörd som jag? Spana gärna in mina tidigare blogginlägg om "Varuhuset" här.

Jag tänker även passa på att beställa Lady GaGas debutalbum "The Fame" som släpptes 2008. Låtarna är en skön blanding av pop, dance, electropop och R&B. Jag har även upptäckt en del italodiscoinfluenser i hennes musik. Efter första tjuvlyssningen är mina favoritspår "Paparazzi", "Disco Heaven" och "Eh, Eh (Nothing Else I Can Say)". Jag kan verkligen rekommendera denna partyskiva!

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com