15 mars, 2009

I love my Mac!

Jag älskar min söta iMac! Den är så praktisk och snabb, jag har inte ångrat en sekund att jag bytte från PC till Mac. Den enda nackdelen är att jag inte har hunnit lära mig så mycket om hur en Mac funkar rent tekniskt än, men det går framåt.

I helgen hade jag lite problem med mitt mailprogram, men jag lyckades faktiskt lösa det helt på egen hand! Otroligt med sant.

I kväll har jag njutit av det nya avsnittet av "Gossip Girl", en av mina nya favoritserier! Jag blev väldigt glad när jag läste att de har skrivit kontrakt för en tredje säsong av serien. Då har jag mycket drama och glamour att se fram emot, för att inte tala om alla snygga killar.

Det är så skönt att slappa framför TV:n på helgerna och inte göra något speciellt. Hur har ni haft det i helgen? Händer något speciellt framöver? Skriv gärna och berätta, kära läsare!