27 mars, 2009

Skräppost från Playahead

Jag fick ett reklamutskick från communityt Playahead i dag. Jag har inte varit medlem där på något år nu, jag tröttnade på den homofobiska stämningen, och vill därför inte ha deras nyhetsbrev. I slutet av mailet stod det att man skulle klicka på en länk för att avregistrera sig, men när jag gjorde det möttes jag av meddelandet: "Det funkade inte, är du säker på att du har fått länken från Playahead?"

Jag provade länken ett flertal gånger utan framgång. Det gick inte heller att svara på mailet för att be dem sluta skicka reklam till mig. Så om någon som jobbar på Playahead läser detta får ni gärna plocka bort mig från ert nyhetsutskick snarast. Är det något jag är trött på så är det oönskade mail och kedjebrev. Bespara mig sådant, tack! De hamnar ändå bara i papperskorgen.

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com