26 mars, 2009

Solsken och skadeglädje

Solen är äntligen här och det brukar alltid få mig på bättre humör! Det blåser dock fortfarande rätt kallt men jag är tacksam för ljuset i alla fall. Jag har återigen känt mig lite stressad de senaste veckorna, men jag blir bättre och bättre på att prioritera min egen hälsa. Jag tänker i alla fall aldrig mer finna mig i att bli behandlad som skit och må dåligt på grund av någon annan. Det jag helst av allt skulle vilja göra just nu är att vara långledig och bara skriva på mina låtar och bokprojekt. Det vore perfekt för mig!

Jag vill avsluta med att hälsa till min kära tantkollega, världens bästa Henri, som fyller år i dag! Tänka sig, han är nu hela två år äldre än jag i ungefär tre månader till. Jag brukar säga till honom att det inte spelar någon roll hur gammal jag blir, han kommer ändå alltid att vara äldre än jag. Skadeglädje till max.

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com