23 maj, 2009

Bättre än väntat

I onsdags fick jag lite tråkiga nyheter. Eller tråkiga och tråkiga, det beror helt på hur man ser det. Jag känner mig ändå rätt glad, men det var droppen som fick min bägare att rinna över. Jag reagerade dock mycket bättre än väntat. Jag kände nästan en lättnad över att få slippa all dramatik. Jag har dessutom så mycket annat spännande på gång att jag inte behöver oroa mig inför framtiden. Jag känner mig dock arg över hur jag och många andra har blivit behandlade, men detta är inget som kommer att sänka mitt humör.

Framöver så kommer jag att berätta precis allt om det som har inträffat, både i bloggen och i media. Det får bli min upprättelse då jag inte ens har fått en ursäkt av de ansvariga. Dessutom så kan det hjälpa andra i samma situation. Man kan inte blunda för orättvisor och sedan göra sig av med de som ifrågasätter. Jag har svårt att förstå hur vissa kan sova om nätterna. En sak är i alla fall säker, jag tänker då inte hålla tyst länge till!