09 maj, 2009

Födelsedagsfest och shopping

I går hade familjen födelsedagsfest för Diana som fyllde tjugoett år i måndags. Vi blev rätt många, flera släktingar dök upp, och det var en riktigt mysig dag. Synd bara att det var så tråkigt väder. På kvällen började jag och mamma titta på "Falcon Crest" som jag precis har fått på DVD. Gud, vad bra det är! Jag kan verkligen rekommendera alla såpafans att köpa den nya boxen. Lana Turner kommer att dyka upp längre fram i säsongen vilket jag ser fram emot. Det ska jag fira med att se "Postmannen Ringer Alltid Två Gånger" från 1946 i dag. Bilder från gårdagen hittar ni i min fotoblogg.

Mina senaste inköp:

Desperate Housewives - Säsong 3 (DVD-box, 2007)
Dynastin - Säsong 3 (DVD-box, 1983)
Falcon Crest - Säsong 1 (DVD-box, 1982)
Mandy Smith - Mandy (Re-Release) (CD, 1988)
Modern Talking - Alone - The 8th Album (CD, 1999)
Penny Dreadful (DVD, 2006)
Pulse (DVD, 2006)
Rosemary's Killer/The Prowler (DVD, 1981)
September - Because I Love You (CD-maxi, 2008)
Shrooms (DVD, 2007)
Shutter (DVD, 2008)
The Nun (DVD, 2005)
The Pierces - Thirteen Tales Of Love And Revenge (CD, 2007)
Vacancy (DVD, 2007)

Andra bloggar om: , , , , , , , .