16 maj, 2009

Besök på Sveriges Radio

I går var jag på Sveriges Radio Gävleborg och diskuterade Eurovision Song Contest i programmet "Beijer". Det var kul som vanligt och programledaren Ulrika Beijer är så gullig! Ni kan fortfarande höra programmet i lyssningsarkivet på P4:s lokala hemsida. Jag medverkade klockan 15.30 och programmet ligger kvar i trettio dagar till. Vi diskuterade bland annat den svenska juryns utseendefixering, Malena Ernmans chanser och om det är viktigt att kunna sjunga rent.

Nu är det förresten inte långt kvar tills jag fyller tjugofem år. Tjugofem, förstår ni?! Hur har tiden gått så fort? Men som jag och Maria kom fram till i torsdags så skulle vi inte vilja vara tonåringar igen. Tänk så mycket man har utvecklats och mognat sedan dess, så mycket lugnare och stresståligare man har blivit. Som tonåring var jag väldigt osäker, bekräftelsesökande och känslig. Det skulle jag aldrig vilja ta tillbaka!

Andra bloggar om: , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com