05 maj, 2009

Topplistan - April 2009

1. Pernilla Wahlgren - I Min Värld
2. Sandra - In The Heat Of The Night (Future Vision Remix) (Radio Edit)
3. Danny Saucedo - I'll Be Over You
4. Pernilla Wahlgren - Pure Dynamite
5. Agnes - Don't Pull Your Love Out
6. Velvet - Chemistry (Pete Hammond Remix)
7. Pernilla Wahlgren - Tvillingsjäl
8. Lady GaGa - Paparazzi
9. Pernilla Wahlgren - Running For Cover
10. Shannon - Give Me Tonight (7" Version)
11. Sandra - Put Some 80ies In It
12. Lena Philipsson - Are You In Or Are You Out
13. Agnes - Love Me Senseless
14. Pernilla Wahlgren - Only Your Heart
15. Rollergirl - Superstar
16. Sandra - Maria Magdalena (Junior Caldera Remix) (Radio Edit)
17. Lady GaGa - Fashion
18. Shannon - Let The Music Play
19. Agnes - On And On
20. Danny Saucedo - Only Wanna Be With You
21. Pernilla Wahlgren - I Need Your Love
22. The Lonely Island - Jizz In My Pants
23. Danny Saucedo - Hey (I've Been Feeling Kind Of Lonely)
24. Pernilla Wahlgren - Every Time When We're Together
25. Agnes - Love Love Love

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.