14 maj, 2009

Kompismys och bussträning

I dag har jag varit till Valbo köpcentrum och träffat min kära vän Maria, även känd som mitt lyckopiller. Det var en väldigt fin dag! Vi åt på IKEA, gick i affärer, skrattade, provade leksaksmasker, skvallrade och lekte hemmafruar i IKEA-köken. Jag har ju bussfobi så det var bra för mig få att träna på vägen hem. När man väl har kommit på bussen så går det rätt bra. Det är mysigt att sitta där och lyssna på musik samtidigt som man ser på utsikten. Jag känner mig riktigt stolt faktiskt. Bilder från dagen finns i min fotoblogg.

På kvällen såg jag, mamma, Diana och Mattias på den andra semifinalen av Eurovision Song Contest. Alla mina favoriter gick vidare. Jag föll pladask för Albaniens fantastiska discobidrag "Carry Me In Your Dreams" med söta Kejsi Tola. Låten är en av de bästa låtarna i årets tävling. En längre recension av semifinalen kommer i morgon.


Mitt lyckopiller Maria.

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com