21 maj, 2009

Gossip Girl Vs. Melrose Place

Här kommer lite nytt skvaller från såpavärlden! Vi börjar med de tråkiga nyheterna. "Valley Girls", spinoff på ungdomssuccén "Gossip Girl", kommer kanske inte att bli av, i alla fall inte än på ett tag. Det har ryktats om detta i olika amerikanska tidningar och bloggar, men jag har inte gett upp hoppet än.

Tanken på ett "Gossip Girl" i åttiotalets Los Angeles har i alla fall gjort mig upphetsad. Jag återkommer så snart jag hör något mer om "Valley Girls" eventuella "nedläggning".

En glad nyhet är dock att TV-kanalen The CW har beställt avsnitt av den nya "Melrose Place"-serien som spelas in just nu! Det här även dykt upp en video på YouTube med klipp från pilotavsnittet och det ser väldigt lovande ut! Sydney (Laura Leighton) är med redan från början och är lika stygg och snygg som alltid.

Även Michael (Thomas Calabro) är med från starten. Jag längtar så otroligt mycket efter denna serie och jag hoppas att en svensk kanal köper in den snarast! Ni kan se videon här under. Kommentera gärna och säg vad ni tycker om den nya spinoffserien.