10 maj, 2009

Farrah Fawcett kämpar mot cancern

Jag läste precis en väldigt tråkig sak. Kvällspressen påstår att den kända skådespelerskan Farrah Fawcett är döende i cancer. Hon har i flera år kämpat mot den hemska sjukdomen men ska enligt pressen inte ha långt kvar. Jag vet att man inte ska tro på allt man läser men jag kan inte låta bli att känna mig ledsen och orolig för min idol.

Farrahs make Ryan O'Neal berättade nyligen i People Magazine att läkarna har avbrutit behandlingen och att hon har förlorat sitt långa hår, ett av hennes kännetecken. Jag har älskat Farrah ända sedan jag som barn började följa den underbara TV-serien "Charlie's Angels" från 70- och 80-talet. Hennes karaktär Jill Munroe var tillsammans med Jaclyn Smiths karaktär Kelly min favoritängel. Jag håller alla tummar för att hon ska bli helt återställd!

På den officiella fansidan för "Charlie's Angels" kan man skicka en hälsning till Farrah. Jag blir alldeles tårögd bara av att läsa de andra fansen hälsningar.

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com