18 december, 2008

Ankie Bagger släpper ny singel!

Jag brukar aldrig se på bantningsprogrammet "Du Är Vad Du Äter" men i kväll var jag tvungen då min stora idol Ankie Bagger medverkade! Den glamourösa 80-talsikonen spelade sin nya låt "Du Köper Aldrig Mig" i programmet och jag kan avslöja att den kommer att släppas som singel i början av nästa år. Jag är i extas! Låten är en grymt bra discolåt med 80-talsinspirerat sound.

Det finns även en engelsk versionen av låten, "You Can't Buy My Love", som troligtvis kommer att finnas med som B-sida. Låtarna är förresten skrivna av Ankies barndomskamrat Susie Päivärinta från Lili & Susie. Den nya singeln kommer att premiärspelas i "Rix MorronZoo" på Rix FM den 13 januari. Missa inte det! Missa inte heller Ankies officiella hemsida där jag har bidragit med en biografi.

Foto: TV3.

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com