24 december, 2008

Julen 2008

Jag vill passa på att önska er alla en riktigt god jul! Jag hoppas att ni får det lika mysigt som jag tänker ha det. Även om några av er kanske är ensamma på julen hoppas jag att ni gör det bästa av det och skämmer bort er själva lite. Jag vill också tacka alla som har följt min julkalender och skickat söta kommentarer! Tack vare julkalendern har jag kommit igång med prosaskrivandet igen, något som känns underbart, och er feedback har hjälpt mig utvecklas.

Jag har blivit förälskad i både Atrestro och Callistor. Jag hoppas bara inte att ni är besvikna på slutet. Jag personligen älskar öppna slut där man lämnar dörren öppen för en fortsättning. Jag lovar er att det kommer en fortsättning så skicka gärna in förslag på vad ni vill ska hända karaktärerna framöver.

Se nu till att ha en underbar julhelg!



En närbild på vår überglittriga julgran.