04 december, 2008

Dags för skräckfilmskväll igen

Jag har redan fått julkänslor och nästan handlat klart alla klappar. På jobbet har vi börjat julpyssla också och i dag fick vi även sällskap av föreningen från Gävle. Jag sov rätt dåligt i natt så jag är riktigt trött nu. Men i kväll ska jag och Angie ha skräckfilmskväll så då piggnar jag nog till. Den här gången blir det filmatiseringen av Stephen Kings roman "The Mist" som hon har hyrt. Jag längtar!

Dennis: "Jag har bestämt mig för att skriva och publicera en novellsamling. Vad tror du om det?"
Henri: "Klockan är sex på morgonen. Du är hyperaktiv, det är vad jag tror."

Jag hoppas förresten att ni tycker om min fantasyinspirerade julkalender som jag publicerar nya kapitel av varje dag. Det vore kul om ni kommenterade kapitlen med åsikter och funderingar om vad ni tror kommer hända framöver. Det är en så skön känsla att få skapa en helt egen värld genom skrivandet och jag är själv väldigt nyfiken på vad som kommer att hända karaktärerna.

Men som sagt, era kommentarer uppskattas verkligen och ni får gärna tipsa era vänner att börja följa berättelsen!