15 december, 2008

Jag älskar att skriva

Många har frågat efter min självbiografi och tyvärr så har den fått stå tillbaka lite den senaste tiden. Jag har varit så stressad och haft fullt upp med andra skrivprojekt. Dessutom så river den upp gamla sår så jag har inte riktigt haft ork. Men jag lovar att den kommer så småningom. Jag älskar ju att skriva!

Jag kan förresten avslöja att jag har planer på att ge ut en novellsamling. Den kommer bland annat att innehålla en bearbetad och förlängd version av min julkalender, samt en massa annat smått och gott!

Det blir mycket HBT-tema i novellerna och jag hoppas att ni läsare kommer att gilla dem. Tack för ert tålamod och för alla söta kommentarer! De gör mig riktigt glad.

För att få senaste nytt om mina bokprojekt, gå gärna med i min författarsida på Facebook.